• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kash

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
8 Januari 2018
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Fick 100k godkänt direkt. Har haft deras kredit i kanske 2 år och alltid betalat i tid. Men har väldigt dåliga förutsättningar både med antal lån och kreditupplysningar. 12% är bra om man jämför med vissa andra lån som Ferratum eller klarna.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
918
Poäng
817
Höjde från 10 till 20 igår och försökte idag ingen men fick nej
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Fick 100k godkänt direkt. Har haft deras kredit i kanske 2 år och alltid betalat i tid. Men har väldigt dåliga förutsättningar både med antal lån och kreditupplysningar. 12% är bra om man jämför med vissa andra lån som Ferratum eller klarna.
Håller helt med dig Kash,
jämfört med t.ex Klarnas delbetalnings-ränta.:)
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Någon som blivit nekad och fått sv
Samma här. Dom skrev att det kan vara en bugg. Jag har skött mina betalningar varje månad i typ 1 års tid. Har 50.000 idag och vill höja.
Oj, exakt samma här ju!! Har 50’ nu, alltid skött mina betalningar sen start. De skrev att de inte kunde svara på varför det inte går igenom och skulle återkomma via mejl. Har du fått vidare instruktioner eller är det kört?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp